Cine are noroc, are…

februarie 11, 2010

Vedeti cinstiti boieri dumneavoastra ce frumoasa tarisoara avem. Oameni minuntai, calzi, primitori, clima blanda, zapada iarna, temperaturi moderate vara…cum sa nu iti placa sa traiesti in Romania?

Azi, cred ca cel mai fericit om era Marian Vanghelie (sau „Vanghele” dupa unii). Va spun imediat si de ce. Iata o situatie imaginara, cu primarul de la 5 dialogand cu propria constiinta:

„Ba, ce baiat destept am fost/sunt/voi fi/. Nu stiu exact conjugarea, asa ca le pun pe toate aici. Adica, m-au injurat astia ca prostii ca n-am si io contracte de desz, dessss, ptiu…dezapezire. Pai la ce bun? Stiam ca oricum vor veni ploile, am io pila la meteo, care este o statie amplasata pe undeva strategic. Si uite, na, am avut/am dreptate…. Boii astialalti au consumat toti banii din buget pe masini, utilaje, benzina, motorina cand puteau prostii naibii sa mai astepte o zi.

Ce-o sa ma mai bucur si eu la vara cand o sa asfaltez eu toate gropile de la mine din sector cand restu’, prostimea vor sta cu degetu’n gura…”

Brusc, in biroul Prim de la 5 suna telefonul. „Mareane, sunt eu Mircea, de la sediu. Cum care Mircea? Cum care sediu? Ba Mareane, esti tampit? Vezi ca avem congres in cateva zile si am vorbit sa iei si tu o functie. Cum ce functie, boule? Functie de flacara violet, incompetentule”